İSİM (THE NOUN)
BİR SÖZ NÖVÜ OLARAQ İSİM İNSAN, ƏŞYA, HEYVAN, YER, FİKİR, QİSACASI CANLI-CANSIZ BÜTÜN VARLIQLARI ADLANDIRMAQ ÜÇÜN İSTİFADƏ ETDiYİMİZ SÖZLƏRDİR.
TOM HANKS İS VERY TALENTED. (TOM HANKS ÇOX QABİLIYYƏTLIDIR.)
DOGS CAN BE EXTREMELY CUTE. (ITLƏR SON DƏRƏCƏ SEVIMLIOLA BİLİR.)
THİS İS MY SPECIALTY. (BU MƏNİMiXTİSASIMDİR.)
İSİMLƏR DƏ ÖZİÇƏRİSİNDƏ BU TİPLƏRƏ AYRILAR: PROPER (XÜSUSIİSİM), COMMON (ÜMUMIİSİM), COMPOUND (MÜRƏKKƏBİSİM), COUNTABLE (SAYILA BİLƏNİSİM), UNCOUNTABLE OR MASS (SAYILA BİLMƏYƏNİSİM), CONCRETE (KONKRETİSİM), ABSTRACT (MÜCƏRRƏDİSİM) .
QURULUŞUNA GÖRƏİSİMLƏR 3 QRUPA BÖLÜNÜR:
SADƏİSİMLƏR – THE SIMPLE NOUNS KÖKDƏNIBARƏT OLUR:
CAR, BED, FATHER, ROOM, MAP
DÜZƏLTMƏİSİMLƏR – THE DERIVATIVE NOUNS. DÜZƏLTMƏİSİMLƏR YA PREFİKS YA DA SUFİKSİLƏ DÜZƏLİR.İSİM DÜZƏLDƏN ŞƏKİLÇİLƏR BUNLARDIR:
NOUN-FORMING SUFFIXES
-ESS-ACTRESS, WAITRESS, PRINCESS
-ANCE, -ENCE -ATTENDANCE, PREFERENCE
-TH-STRENGTH, WIDTH, LENGTH
-EE-EMPLOYEE, REFUGEE, REFEREE
-İST-IDEALİST, HUMANİST, CHEMİST
-İSM-HUMANİSM,iDEALİSM
-OR, -ER-DİRECTOR, TEACHER, WAITER
-SHIP-FRIENDSHIP, SCHOLARSHIP
-HOOD-CHİLDHOOD, NEIGHBORHOOD
-DOM-KİNGDOM, FREEDOM, WİSDOM
-NESS -KİNDNESS, HAPPINESS
-AGE-PASSAGE, MARRIAGE
-(A)TION -EDUCATION,iNFORMATION
-MENT -MOVEMENT, AGREEMENT
-TY -SAFETY, CRUELTY, ANXIETY
MÜRƏKKƏBİSİMLƏR: THE COMPOUND NOUNS. İKİ +VƏ DAHA ÇOX SÖZDƏNiBARƏT OLUB BİR ANLAYİSIİFADƏ EDƏNİSİMLƏRƏ MÜRƏKKƏBİSİMLƏR DEYİLİR: ARMCHAİR, BEDROOM,
NEWSPAPER, SCHOOLBOY, TOOTHBRUSH
VERB + ADVERB VƏ YA ADVERB + VERB QURULUŞUNDA OLAN BƏZİ MÜRƏKKƏBİSİMLƏR DƏ VAR:
BREAKDOWN-sinirkrizi/sınma, OUTBREAK-partlayış\başvermə-başlanğıc, OUTCOME-nəticə, CUTBACK-əksiltmə\ixtİsar, DRIVE-iN-mİsmarlama\içərigirmə,
DROP-OUT–buraxmaq\ayrılmaq\son qoymaq, FEEDBACK-əksəlaqə, FLYOVER-yerüstükeçid.
PROPER NOUN (XÜSUSIİSİM): BÖYÜK HƏRFLƏ YAZILAN VƏ ÜMUMIYYƏTLƏ TƏK OLAN YA DA MÜƏYYƏN BİRŞƏXSI,ƏSƏRİ, ÖLKƏNİ, VS.İFADƏ EDƏNİSİMLƏRDİR.
NÜMUNƏ:AZERBAIJAN, ENGLİSH, EUROPE, MINGACHEVİR, MEDITERRANEAN
INGİLİSCƏDƏİSİMLƏR SAYILA BİLƏN (COUNTABLE) VƏ SAYILA BİLMƏYƏN (UNCOUNTABLE) OLMAQLA İKİNÖVƏ AYRİLİR.SAYILA BİLƏNİSİMLƏR RƏQƏMLƏRLƏİFADƏ EDƏ BİLƏCƏYİMİZ , ÇOXLUQ EDƏ BİLƏCƏYİMİZİSİMLƏRDİR: a house,two students, only one problem, another day, three years, etc.
SAYILA BİLMƏYƏNİSİMLƏR, RƏQƏMLƏRLƏİFADƏ EDƏ BİLMƏYƏCƏYİMİZ , ÜMUMIYYƏTLƏ KÜTLƏ HALINDA BƏRK/QATIMADDƏLƏRİ , MAYE, QAZ YA DA TOZ HALINDAKI MADDƏLƏRİ VƏ MÜCƏRRƏD ANLAYIŞLARIBİLDİRƏNİSİMLƏRDİR: cheese, meat, water, milk, pollution, air,tam, sugar, happiness, luck, etc.SAYILA BİLƏNİSİMLƏR, TƏK (SINGULAR) YA DA CƏM (PLURAL) ŞƏKİLDƏİŞLƏNİR. QAYDALIİSİMLƏRİN CƏM FORMASİSÖZÜN SONUNA “-S” ŞƏKİLÇİSİNİN ƏLAVƏ OLUNMASIİLƏ ƏLDƏ EDİLƏR: A BOOK-BOOKS, A DOOR-DOORS, A BABY-BABIES, A COURSE-COURSES, ETC.
THE SPELLING OF “-S”iN REGULAR PLURAL NOUNS
BİR ÇOXİSİMLƏR CƏMLƏNƏRKƏN SONUNA YALNIZ -S ŞƏKİLÇİSİ ARTIRILIR.
CHAİR-CHAİRS RULER-RULERS GİRL-GİRLS
-SH, -CH, -S, -Z VƏ -XİLƏ BİTƏNİSİMLƏR CƏMLƏNƏRKƏN –ES- ƏLAVƏ OLUNAR.
-ZİLƏ BİTƏN SÖZLƏRƏ “-S” ƏLAVƏ OLUNARKƏN “Z” CÜT YAZILAR.
BUSH-BUSHES, CLUTCH-CLUTCHES ,ADDRESS-ADDRESSES , QUIZ-QUIZZES ,
BOX-BOXES
SONU -YİLƏ BİTƏNİSİMLƏRDA, -Y-DAN ƏVVƏL BİR SAIT VARSA, YALNIZ -S ƏLAVƏ OLUNAR.
Boy-boys
Play-plays
Tray-trays
-Y-DAN ƏVVƏL BİR SAMIT VARSA, -Y,İ-YƏ ÇEVRİLƏR VƏ -ES ƏLAVƏ OLUNAR.
Enemy-enemies \dİscovery-dİscoveries\cry-cries
İRREGULAR PLURAL NOUNS
BƏZİİSİMLƏRİN CƏM FORMASINIMEYDANA GƏTİRƏRKƏN, SÖZDƏKİSAİT DƏYİŞİKLİYƏ UĞRAYAR.
Man-men-kişi+(lər) /woman-women-qadi n+(lar) /mouse-mice-siçan+(lar) (DİQQƏT:MICKEY MOUSE SÖZÜ CƏMLƏNƏRKƏN SADƏCƏ :S: QƏBUL EDİR -Mickey Mouses)
Foot-Feet-Ayaq+(Lar) /Tooth-Teeth-Diş+(Lər) /
Louse-Lice-Bit+(Lər) Goose-Geese-Qaz+(Lar)
CHİLD VƏ OX, SONUNA -EN ŞƏKİLÇİSİ ALAR.
child-children. ox-oxen
QEYD: brother-brothers(qardaşlar)-bretheren (din qardaşları)
Wreath-çələng-wreath-çələnglər
Youth-gənc-youth-gənclər
Lath (nazİKtaxta-laths(taxtalar)
Oath (and)-oaths (andlar)
Path-ciğır-paths-cığırlar
Sheath-qab,qutu,qın-sheaths
SONU -OİLƏ BİTƏN SÖZLƏRİ ÜÇ QRUPA AYIRA BİLƏRİK. A) YALIZ -S ARTİRILANLAR: piano-pianos, kilo-kilos, zoo-zoos ,tattoo-tattoos ,photo-photos ,radio-radios\studio-studios , a kimano – kimanos , an auto – autos (avtomobil), a video – videos
BURAYA BƏZİ ALINMA SÖZLƏR DƏ DAXİLDİR: Casino, Canto, Curio, Concerto, Dynamo, Hello (Also Hallo Or Hullo), Hippo,inferno, Kilo,
Kimono, Photo, Piano, Pro, Rhino, Solo, Soprano,
Torso, Tremolo, Kilo, Concerto And Radio,Logo.
-“ES” ARTIRILANLAR: Potato-Potatoes, Tomato-Tomatoes ,Hero-Heroes ,Negro-Negroes
HƏM -S, HƏM -ES ARTİRILANLAR:
Zero-Zeroes/Zeros \Volcano-Volcanoes/Volcanos Tornado-Tornadoes/Tornados / Mosquito-Mosquitoes/Mosquitos |
Dodo: Dodos -Dodoes-nəslitükənmişquş |
Ghetto: Ghettos -Ghettoes |
Halo: Halos/Haloes |
Motto-Mottos-Mottoes |
Cargo:Cargos -Cargoes |
Fiasco: Fiascos-Fiascoes |
Innuendo: -Innuendos -Innuendoes |
Mango-Mangos-Mangoes |
Placebo: -Placebos -Placeboes |
Veto: -Vetos/Vetoes |
Commando: -Commandos -Commandoes |
Flamingo-Flamingos -Flamingoes |
Lasso: Lassos-Lassoes |
SONU –F VƏ YA -FE FORMASINDA BİTƏNİSİMLƏR CƏMLƏNƏRKƏN ƏVVƏL -F, -V-YƏ ÇEVRİLƏR.
ONDAN SONRA -ES ƏLAVƏ OLUNAR. Knife-knives\ Wife-wives (DİQQƏT:wive-evlənmək) / half-halves/ loaf-loaves/ leaf-leaves/ life-lives/ shelf-shelves /thief-thieves
SONU -FİLƏ BİTƏN BƏZİİSİMLƏRDƏ -F DƏYİŞMƏZ. YALNIZ “-S” ƏLAVƏ OLUNAR. Roof(dam)-roofs /cliff(qaya)-cliffs /sniff (fİsilti)-sniffs / belief(etıqad)-beliefs /chief(rəİs)-chief, handkerchief(əldəsmali– handkerchiefs \giraffe(zürafə)- giraffes , a proof – proofs, a safe – safes (seyf), a gulf – gulfs (körfəz)
SHERIFF: -SHERIFFS | |
BELIEF: -BELIEFS | |
MASSIF:-MASSIFS-kütlə | |
MOTIF: -MOTIFS | |
PROOF: -PROOFS | |
DİSTAFF:-DİSTAFFS -yunçubuğu,cəhrə | |
PROOF: -PROOFS | |
SERF: SERFS-qul,qulluqçu | |
BRIEF: BRIEFS –xülasə,Ixtİsar | |
ROOF: ROOFS | |
CHIEF: CHIEFS | |
RUFF: RUFFS –xanıbalığı | |
FIFE: FIFES –tütək | |
SAFE: SAFES-seyf | |
EARMUFF: -EARMUFFS –qulaQLİq | |
HANDCUFF: -HANDCUFFS | |
DANDRUFF: -DANDRUFFS -saçkəpəyi | |
KNOCKOFF: -KNOCKOFFS -saxtasurət | |
MİSCHIEF: -MİSCHIEFS-zərər,nadinclİK | |
MASTIFF: -MASTIFFS-çobanItI |
BƏZİİSİMLƏRİSƏ HƏM –S,HƏM DƏ -ES ŞƏKİLÇİSİ ARTİRİLMAQLA CƏMLƏNƏ BİLƏR:
handkerchief-handkerchiefs -handkerchieves
wharf (tərsanə)-wharfs-wharves
hoof(dirnaq)-hoofs-hooves
scarf(şarf)-scarfs-scarves /
banjo (barmaqlaçalinanmusıqialəti) – banjos- banjoes
DOZEN- DÜYÜN( 12 ƏDƏD) VƏ SCORE (20)İSİMLƏRİ SAYDAN SONRA GƏLDİKDƏTƏKDƏ OLUR,ÖZLƏRİN DƏN ƏVVƏL SAY GƏLMƏZSƏ CƏMDƏ OLAR: |
FOUR DOZEN (OF) APPLES 48ALMA |
THREE SCORE (OF YEAR)- 60İL |
Ibought two dozen bananas. (not ‘two dozens’) |
HƏMİŞƏ CƏMDƏİŞLƏNƏN İSİMLƏR:
Trousers- Şalvar (Trouser-Şalvarin Bir Ayağı)
/ Shorts- Şortİk\ Socks- Corab / Stockings- UzunCorab / Tights- Kalqotka / Pants- Şalvar / Jeans- CinsŞalvarPyjamas- Pijama /Glasses- Eynək / Spectacles- Eynək / Binoculars- Binokl / Earrings- Sirğa Stairs- Pilləkan / Rİches- Sərvət / Tongs- Kəlbətin /Goods- Mal, Əmtəə\ Cattle- Mal- Qara / Holidays- Tətil / Greens- Göyərti / Scİssors- Qayçi Headphones- Qulaqcıq / People- Əhali/ Police- Polİslər / Audiance- Auditoriya Team- Heyət / Staff- Heyət / Gloves- Əlcək / Clothes- Geyim / Poultry- EvQuşlari/ Goverment- Hökümət / Troops- Qoşun / Gentry- Zadəganlıq
“–S”İLƏ QURTARAN BƏZİİSİMLƏR HƏM TƏKDƏ, HƏM CƏMDƏİŞLƏNƏ BİLƏR:
Means (Vasitə, Növ) – A Means Of Transport/ Many Means Of Transport
Series ( Seriya) -A Televİsion Series / Two Televİsion Series
Species (Növ) -A Species Of Bird / 200 Species Of Bird
TƏKİVƏ CƏMİEYNİ OLANİSİMLƏRİSƏ FƏRQLİDİR:
A moose- moose
A portuguese- portuguese
An aircraft – aircraft
A sheep- sheep
A swine- swine
A fİsh- fİsh
A deer- deer
A craft – craft
A species- species
A bİson-bİson
A graffiti-graffiti
A tuna-tuna
A trout-trout
A salmon-salmon
A lot of swine
A few sheep – were, are (xəbəricəmdətələbedir)
Few sheep were, are (xəbəricəmdətələbedir)
Many sheep- were, are (xəbəricəmdətələbedir)
5 deer – were, are (xəbəricəmdətələbedir)
Some deer – were, are (xəbəricəmdətələbedir)
QEYD: BƏZİ SİFƏT VƏ MİLLƏTLƏR THE ARTİKİLIİLƏİSİMLƏŞİB,CƏMLƏNİR AMMA S , ES ŞƏKİLÇİSİ QƏBUL ETMİR. The poor –kasiblar .theİnjured-yaralILAr . The rİch-varlILAr . The deaf –karlar\ the old –yaşlILAr \The englİsh –ingilİslər\ the young-cavanlar QEYD: THE ACCUSED, THE DECEASED, THE FORMERKİMİSÖZLƏRİSƏ CƏMLİKBİLDİRMƏZ,TƏK XƏBƏRLƏ UZLAŞAR. The accused was sent on bail. The deceased İs survived by hİs wife and children. İSİMLƏŞƏN SİFƏTLƏR -AND VƏ YA OR BAĞLAYICLARIİLƏİŞLƏNSƏ -THE ARTİKLI ALMAZLAR:both rİch and poor are ours. (NOT B |
MÜRƏKKƏB İSİMLƏRİN CƏM FORMASINI DÜZƏLTDİKDƏ CƏM ŞƏKİLÇİSİ ƏSAS KOMPONENTƏ,İKİİSİM ARASINDA SÖZÖNÜ (PREPOSITION) VARSA CƏM ŞƏKİLÇİSİ SÖZÖNÜDƏN ƏVVƏLKİSÖZƏ ARTIRILIR: MOTHERS-IN- LAW-QAYINANALAR. | |
COMMANDER-IN-CHIEF –COMMANDERS-IN-CHIEF BƏZİ MÜRƏKKƏBİSİMLƏRİSTİSNADİR: Fountain pen: fountain-pens, boyfriend- boyfriends, Maid-servant- maid-servants, poet-laureate- poet Laureates, step-son- step-sons, assİstant director- Assİstant directors, lieutenant-governor- lieutenant Governors. | |
TƏRKİBİNDƏ “MAN, WOMAN” OLAN İSİMLƏRİN CƏM FORMASI MAN VƏ WOMAN SÖZLƏRİNİN DƏYİŞMƏSİİLƏ DÜZƏLİR. | |
A POSTMAN- POSTMEN. MAN OF WAR – MEN OF WAR \HANDYMAN-HANDYMEN |
MAN, WOMAN SÖZLƏRİƏVVƏLDƏ GƏLƏRSƏ HƏR İKİİSİM CƏMLƏNİR.
A man servant- men servants
AMMA : manhunt-manhunts, manhour-manhours,man-eater-man-eaters
İrregular plural nouns. |
A vita – vitae – bioqrafiya a curriculum – curricula – kurİKulum A datum – data – xəbər |
A thesİs – theses – müddəa/ |
A quiz – quizzes -sorgu / |
An antenna – antennae – antena |
Anİndex -İndices – kataloq / |
A crİsİs – crİses – böhran / |
A focus – foci– DİQQƏTmərkəzi |
an analysİs – analyses -analiz / |
A radius – radii- radius / |
A phenomenon – phenomena – hadİsə a bacterium – bacteria – bakteriya/ |
an alumna – alumnae –məzun (qadi n). A criterion – criteria –meyar/ |
A genus – genera-cins / |
A formula – formulae – formul |
a stimulus – stimulii– stimul/ |
A diagnosİs – diagnoses-diaqnoz / |
An oasİs – oases –vahə an ellipsİs – ellipses -ellips / |
Plateau(yayla)-plateaux/ |
Cherub(başməlaİKə)-cherubim |
(DİQQƏT: mafioso (mafiyaüzvü)-mafiosivəya mafiosos OLUR (-S QƏBUL ETMƏKLƏ).
AŞAĞIDAKİİSİMLƏRİN 2 CÜR CƏM FORMASIVAR : |
Singular – plurals |
Antenna -antennae – antennas |
Apparatus-apparatus -apparatuses |
Appendix -appendices appendixes |
Beau- beaux- beaus |
Cactus -cacti-cactuses |
Cargo-cargoes -cargos |
Criterion – criteria -criterions Terminus-termini-terminuses |
Curriculum -curricula -curriculumus |
Formula -formulae- formulas |
Fungus-fungi- funguses |
Index-İndices-İndexes |
Medium – media- mediums |
Memorandum-memoranda- memorandums |
Radius- radii- radiuses |
Sanatorium – sanatoriums -sanatoria |
Scarf-scarfs -scarves |
Tornado- tornadoes -tornados |
VERTEBRA – VERTEBRAE- VERTEBRAS-fəqərəsümüyü |
Volcano -volcanoes -volcanos |
Wharf – wharfs -wharves-BƏRƏ |
Zero-zeroes- zeros |
BƏZİİSİMLƏRFORMACA CƏMLİK KİMİ GÖRÜNÜR,AMMA HƏMİŞƏ TƏKDƏDİR: optics – optİKa
linguİstics – dilçilİK
physics – fizİKa
mathematics – riyaziyyat
politics – siyasət economics – ıqtİsadiyyat
athletics – atletİKa electronics – elektronİKa
phonetics – fonetİKa gymnastics – gimnastİKa
logİstics – logİstİKa
Checkers,molasses,tennİs,chess,mumps,metropolİs, means, series, statİstics,draughtskimiİSİMLƏR DƏ BURAYA DAXİLDİR.
QEYD: Ethics,TopicsVə Lyrics SÖZLƏRİ CƏMİSİMLƏRDİR.
BƏZİİFADƏLƏR CƏMLƏNƏRKƏN “–S” ŞƏKİLÇİSİ AXIRINCI SÖZƏ ARTIRILIR:break-up: break-ups, lay-by- lay bys, turn-off- turn-offs, shake-out- shake-outs,forget-me-not-forget-me-nots,merry-go-round-merry-go-rounds,overall-overalls,holdall-holdalls).
• They had many break-ups before their divorce
QEYD:PASSER-BY- PASSERS-BY/LOOKER-ON-LOOKERS-ON/ HANGER-ON-HANGERS-ON
QEYD: “PEOPLE” SÖZÜ “xalq” MƏNASINDA YENİDƏN CƏMLƏNƏ DƏ BİLƏR VƏ YA “A” ARTİKLIİLƏİŞLƏNİB TƏKDƏ OLA BİLƏR: a food-loving people\ a turkic people\ all the peoples.
MÜBTƏDA FUNKSIYASINDA “A PAİR OF” ( BİR CÜT )İFADƏSİİLƏİŞLƏDİLƏN BUİSİMLƏRİN XƏBƏRİBUİSİMLƏRLƏ DEYİL, “A PAİR OF”İFADƏSİİLƏ UZLAŞİR.
Thİs pair of jeans İs, two pairs of trousers are,a pair of trousers İs.These pairs of trousers are.
QEYD: RƏQƏMLƏRİN VƏ HƏRFLƏRİN CƏM FORMASINI DÜZƏLTMƏK ÜÇÜN ONLARIN SONUNA -`S ARTIRILIR:He wrote six “9’s on the blackboard.
Watch your P’s and Q’s.
FORMİNG PLURALS OF ABBREVİATİONS AND ACRONYMS
İXTİSARLARIN VƏ AKRONİMLƏRİN(akronimlərixtİsarlardanfərqliolaraqbütövbirsözKİMİdeyILIR) CƏM FORMALARI AXIRINCI HƏRFİN SONUNA “-S” ARTIRMAQLA DÜZƏLİR
. For example:
- PC- PCS
- MOT > MOTs
- ATM > ATMs
- Oncei have finİshed thİs PC,i will only have 3 PCs to configure.
- ƏGƏRİSMİN SONU “s” HƏRFİİLƏ BİTƏRSƏ “ `s “ (APOSTROF -S)İLƏ DƏ CƏMLƏNƏ BİLƏR:
- We have a dozen SUS’s to collect from the station.
(SUS – Soldier under Sentence)
ƏGƏR BİR CÜMLƏ DAXİLİNDƏ 2İXTİSAR VARSA ONLARIN BİRİNİ “S” ,DİGƏRİNİ “`S”(APOSTROF -S)İLƏ CƏMLƏNDİRMƏK OLMAZ:
- The firefighters could not assİst with three of the RTAs because the BA’s were stillİn the stores.
(RTA – Road Traffic Accident / BA – Breathing Apparatus)
COUNTABLE OR UNCOUNTABLE
BƏZİİSİMLƏR, HƏM COUNTABLE, HƏM DƏ UNCOUNTABLE OLARAQİSTİFADƏ EDİLƏ BİLƏRLƏR. ANCAQ FƏRQLİ BİR MƏNAİFADƏ EDƏRLƏR.
Death (uncountable) keeps no calendar.
•several deaths (countable) have been reported from the city.
Thİs cupboard İs too heavy, becauseİt’s made ofİron, (iron = dƏMİr, uncountable)
It’s easier to get creases out with steamİrons, (irons = ütülər, countable)
there may be some glass on the floor, because the window got broken, (glass = şüşə, uncountable)
We need some more glasses for the party, (glass = stəkan, countable)
She wastes a lot of paper while writing compositions, (paper = kağız, uncountable)
We always buy two papers at the weekend, (two papers (newspapers) = İKıqəzet, countable)
It’s difficult to get a job without experience, (experience = təcrübə, uncountable)
we had some wonderful experiences on our trip, (experience = hadİsə, countable)
It’s really difficult to find work after the recent economic crİsİs, (work =İş, uncountable) have you read all the works of that author? (work = əsər, countable)
Noİse İs a kind of pollution too. (noİse = səs-küy, uncountable)
We heard a loud noİse down the river, (noİse = səs, countable)
BU ŞƏKİLDƏİSTİFADƏ EDƏ BİLƏCƏYİMİZ DİGƏRBƏZİİSİMLƏR BUNLARDIR:
Light (günişiğı- uncountable)- (elektrİK,İşıq – countable)
Lamb (quzuəti- uncountable) – lamb (quzu – countable)
Chicken (toyuqəti- uncountable)- chicken (toyuq – countable)
Country (kənd – uncountable) -country (ölkə – countable)
Time (zaman – uncountable) -(dəfə – countable)
(TIME UNCOUNTABLE OLMASINA BAXMAYARAQ “have a nice time, have a good time” KİMİDEYİMLƏRDƏ A/AN ALIR.)
BİRDƏN ÇOX NÖVİFADƏ EDƏRKƏN, SAYILA BİLMƏYƏNİSİMLƏRİ CƏM OLARAQİSTİFADƏ EDƏ BİLƏRİK.
We have no food at home, (uncountable)
Grains and vegetables ara useful foods.
There İs some fruitİn the bowl, (uncountable]
Oranges and apples ara winter fruits.
QEYD:BƏZİ SAYILMAYANİSİMLƏR ƏRAZİ,MƏKAN BİLDİRDİKDƏ CƏMLƏNƏ BİLİR:the frozen snows of Kilimanjaro,the blue waters of Pacific,thesands of the desert.
CHEESE İS A RİCH SOURCE OF CALCIUM, (UNCOUNTABLE)
They sell twenty different cheesesİn their shop.
Bread-çörək breads-çörəkməmulatlari
Iwould l İke to change all furnitureİn my office. (uncountable – mebel)
• we can find a lot of furnituresİn thİs new shopping mall. (countable – evəşyalari)
XƏSTƏLİK ADLARİSAYILMAYANİSİMLƏRƏ AIDDİR:CHICKENPOX, MEASLES, CANCER,
DIABETES, FLU ETC.
IF YOU HAVE HAD CHICKENPOX, YOU CAN’T GETiT
AGAIN.
QEYD:BƏZİİSTİSNALAR VAR: HAVE A COLD/A HEADACHE/A TOOTHACHE
• iHAVE A BAD HEADACHE.
SAYILA BİLMƏYƏNİSİMLƏRLƏ TUTUM BİLDİRƏN SÖZLƏRİN İŞLƏNMƏ QAYDALARI:
A piece of music- birparçamusıqi(İs,was)
pieces of paper(are,were)
A piece of paper- birparçakağız(İs,was)
Pieces of chalk(are,were)
A piece of chalk- birparçatəbaşir(İs,was)
Pieces of wood(are,were)
A piece of wood- birparçaodun(İs,was)
A piece of furniture- birhİssəmebel(İs,was)
A piece of news- birxəbər(İs,was)
a cup of tea- birfincançay (İs,was)
Cups of tea are were
A cup of coffe- birfincanqəhvə (İs was )
Cups of coffee ( are, were)
QEYD: BİR NEÇƏ MÜCƏRRƏDİSİM VAR Kİ, ONLAR SAYILA BİLƏR. A Cloud- Bulud. A Succes-Uğur,A Storm- Tufan ,A Meal- Xörək ,A Wind- Külək,A Dİsh- Xörək, Qab ,A Pea-Noxud ,A Toast-Tost,A Bean -Lobya,
Animpression-Təəssürat ,A Job-İş, An Aim-Məqsəd,An Accident-Qəza A Problem-Problem , An Event-Hadİsə ,A Roll- Bulk
An Announcement- Elan , A Hamburger- Hamburger An Advertİsement-Elan,A Sandwİch – Sandiviç
An Achievement- Naliyyət,Anidea-FİKir,A Victory-Zəfər, Works-Əsərlər,A Choice – Seçim, A Belief –inam, Etıqad ,A Mİstake – Səhv, A Difficulty – ÇətinlİK ,A Problem – Problem,A Habit – Vərdiş, A Beauty – GözəllİK ,A Dream – Arzu, A Wİsh – Arzu, An Answer – Cavab ,A Life – Həyat, A Question – Sual , A Voice – Səs, An Hour – Saat , A Fact – Fakt
“TIME” SÖZÜNDƏN ƏVVƏL TƏYİNEDİCİGƏLƏRSƏ QEYRI-MÜƏYYƏN ARTİKİLLAİŞLƏNƏ BİLƏR.–A lovely time \ a short time \A good time \ a spare time
DEFİSLƏ YAZILANİSİMLƏR HEÇ VAXT CƏM FORMADA YAZILMIR:
The atm was not delivering five- hundred manat notes.
the workers of the three-star hotel wereİll-mannered.
TOPLUİSİMLƏR,BÜTÖV BİR QRUPU BİLDİRDİKDƏVƏ HƏMÇININ CANLIVARLIQLARIGÖSTƏRMƏK ÜÇÜNİSTİFADƏ EDİLƏNDƏ ORTA CİNSDƏN HESAB EDİLİR VƏ BUNA GÖRƏ DƏ, ONLAR ÜÇÜN ‘ITS’ YİYƏLİK ƏVƏZLİYİİSTİFADƏ OLUNUR .The committee was determined on İts decİsion. The jury has changedİts verdict.
AMMA TOPLUİSİMLƏR BİR QRUPUN AYRI-AYRI FƏRDLƏRİNİ BİLDİRSƏ CƏMLİK BİLDİRİR: The jury were dividedİn their opinions.the committee gave their votesİn favour of co-education.
GÜC,QÜVVƏ,MÖHKƏMLİK VƏ ENERJİ BİLDİRƏNİSİMLƏR KİŞİCİNSİKİMİQƏBUL OLUNUR: sun, time, death, summer, thunder, ocean etc. Then the sun showed hİs rage. Death always knows hİs victim.
GÖZƏLLİK,İNCƏLİK,ZƏRİFLİK XÜSUSIYYƏTLƏRİ OLANİSİMLƏRİSƏ QADIN CİNSİ QƏBUL EDİLİR: MOON, EARTH, NATURE, SPRING, HOPE, VİRTUE, AND CHARITY. Spring has her own charms and delights. The moon shed her light on the bank.
DİQQƏT: ŞİRKƏT ADLARIVƏ BƏZİİXTİSARLAR(COCA COLA,NATO,THE UN, WEST HATCH HIGH SCHOOL) TOPLUİSİM OLUR VƏ XƏBƏRİCƏMDƏ TƏLƏB EDİR: Coca Cola Are Rapidly Expanding. The Un Are Sendingin Peacekeeping Troops.
BəziÜmumİLƏşdirilmişİsimlər:
Goods – Əmtəə, Mal Contents – Mündəricat
Rİches – Sərvət, Var-Dövlət Teens – Yeniyetmələr
Wages – ƏməkHaqqi Troops – Qoşun, Ordu
Earnings – Məvacib Savings – Əmanət
Beginnings – Başlanğıc Holidays – Tətil Wares – Əmtəə, İstehsal Mallari
Greens – Göy – Göyərtİsurroundings –Əhatə, Ətraf
Clothes – Geyim, Paltar Customs – GömrükRusumlari
Stairs – Pilləkən
NOMINATIVE CASE: |
ADLIQ HALDA OLANİSİM CÜMLƏNİN MÜBTƏDASIOLUR |
EXAMPLES: |
Mr. Reddy taught us englİsh. |
The flower gives us fragrance. |
DATIVE CASE: |
BU HALDA OLANİSİM CÜMLƏNİN VASİTƏLİTAMAMLIĞIOLUR. |
EXAMPLES: |
Mr. Reddy taught us englİsh. |
OBJECTIVE CASE: |
İSİM CÜMLƏDƏ HƏM VASİTƏLİVƏ YA VASİTƏSİZ TAMAMLIQ OLARSA BU HALDAİŞLƏNƏR. |
Mr. Reddy taught us englİsh. |
The flower gives us fragrance. |
POSSESSIVE CASE: |
İSİMİN YİYƏLİK HALIDIR: THE POSSESSIVE VƏ YA GENITIVE CASE. |
EXAMPLE: |
THİS İS MR. JOHN’S CAR. |
VOCATIVE CASE: |
ƏGƏRİSİM CÜMLƏDƏ XITAB OLARSA BU HALDAİŞLƏNƏR. FOR EXAMPLES: Boys, don’t go there. |
THE POSSESSIVE CASE YİYƏLİK HAL
CANLITƏKİSİMLƏRİN YİYƏLİK HAL ’S (APASTROF S )İLƏ DÜZƏLİR VƏ DİLİMİZƏ “IN4”KİMİ TƏRCÜMƏ OLUNUR. BOY’S BAG-OĞLANIN ÇANTASI
CƏMDƏ OLAN CANLIİSİMLƏRİN YİYƏLİKHALI(’) APASTROFLA DÜZƏLİR:
The boys’ books – oğlanlarinkitablari
My son’s room (oğlumunotağı) – my sons’ room (oğullariminotağı)
Mr. Brown’s car – the browns’ car
The baby’s cot – the babies’ cots
A housewife’s duties -housewives’duties
A child’s story – children’s stories
A deer’s horns – deer’s horns
A woman’s purse – women’s purses
CƏMİKÖKÜNDƏN DƏYİŞƏNİSİMLƏRİN TƏKİVƏ CƏMİ (’S) ALIR:
A MAN’S CAP ( KİŞİNİN PAPAĞI) – MEN’S CAPS ( KİŞİLƏRİN PAPAQLARI)
SONU S HƏRFIİLƏ BİTƏNİSİMLƏRİN YİYƏLİK HALIHƏM ‘S HƏM DƏ ’APASTROFLADÜZƏLİR. – Dickens’s father – dickens’ father.
EYNİBİR ƏŞYA İKİVƏ DAHA ÇOX ŞƏXSƏ MƏXSUS OLDUQDA YİYƏLİK HALİSONUNCU SÖZƏ ARTIRILIR: ELCHIN AND ZEYNAB’S BAG.
MÜRƏKKƏBİSİMLƏRİN YİYƏLİK HALİSONUNCU KOMPONENTƏ ARTIRILIR:
The editor –İn – chief’s – başredaktorun
CANSIZ VARLIQLARIBİLDİRƏNİSİMLƏR ÇOX VAXT OF (-IN4) SÖZÖNÜİLƏİŞLƏDİLİR, BƏZƏN CANLIVARLIQLARLA DAİŞLƏNƏ BİLİR;
The centre of the city – şəhərinmərkəzi
The dress of the girl= the girl’sdress- qizinpaltari.
The car’s tyre – (səhv)
The tyre of the car (doğru)
The water’s sound – (səhv)
The sound of the water – (doğru)
QEYD: BƏZƏN TƏK ƏDƏDLƏRİN CƏMDƏ OLDUĞUNU GÖSTƏRMƏK ÜÇÜN -’SİSTİFADƏ OLUNA BİLƏR:
FIND ALL THE NUMBER 7’S.
HOW MANY 3’S MAKE 9?
QEYD:BƏZİPERSONAJLAŞDIRILMIŞ CANSIZİSİMLƏRİN YİYƏLİK HALICANLIİSİMLƏR KİMİDÜZƏLİR:
Nature’s laws/• fortune’s favourites
• at death’s door/ at duty’s cal
*THE ARTİKLIARTİRLMAQLAİSİMLƏŞƏN SİFƏTLƏRİN YİYƏLİK HALI -OF-LA DÜZƏLƏR: |
• The problems of the poor must be properly addressed. (not |
Zaman bildirənİsimlərinyiyƏLİkhali: |
a moment’s silence – anlıqsükut 2 days’ leave- 2 günlükməzuniyyət yesterday’s event – dünənkihadİsə a day’s journey – günlüksəyahət today’s news – bugünküxəbər tomorrow’s work- sabahkiiş a second’s pause – birsaniyƏLİkfasİLƏ a week’s holiday – birhəftƏLİktətil, a minute’s advertİsing – birdəqıqƏLİkreklam a month’s program – biraylıqproqram an hour’s rest – birsaatlıqİstirahət a year’s contract – birillİkmüqavİLƏ |
İNGİLİS DİLİNDƏ QOŞA YİYƏLİKHAL DAİŞLƏNİR. BU HALDA HƏM OF SÖZÜNÜ, HƏM DƏ (’S) YİYƏLİK HAL ŞƏKİLÇİSİİŞLƏNİR:
A FRIEND OF MINE / AFRIEND OF MY BROTHER’S /THE NAME OF MY SİSTER’S SON
DİQQƏT : YİYƏLİK HAL ÖZÜNDƏN SONRA BİLAVASİTƏİSİM TƏLƏB EDİR, (’S)-DƏN SONRA FEL GƏLƏ BİLMƏZ:
Elchin’s Speaking İs So Fast-Possesive Case Elchin’s Going To School- İs
Elchin’s Gone To School.- Has
Let’s = Let Us / That’s = That İs /Thİs’s = Thİs İs /What’s = What İs
Where’s = Where İs /He’s Got = He Has Got /
Who’s = Who İs / Who Has /He’s = He İs / He Has /She’s = She İs/ She Has/
There’s = There İs
AŞAĞIDAKILAR HƏMİŞƏ YİYƏLİK HALDA OLANİSİMLƏRDİR.
The butcher’s-ətdükani
The baker’s- çörəkmağazasi
The chemit’s-aptek
The florİst’s- gülmağazasi
The grocer’s-baqqal,ərzaqmağazasi
the doctor’s- həkim (işyeri)
The greengrocer’s- meyvə-tərəvəzmağazasi
The fİshmonger’s- balıqmağazasi
The barber’s- bərbərxana
the hairdress’s – qadi n salonu
The dentİst’s – dişhəkimi
( BUTCHERS’/BARBERS’/DENTİSTS’ VƏ SAİR YAZIFORMALARİSƏHVDİR)
Wind,Ocean,Today,Yesterday,Tomorrow: The Sun`s ray
AŞAĞIDAKI SÖZLƏRİN YİYƏLİK HALI -`S-İƏ DÜZƏLƏR: Vessel,Ship,City.Town,Boat,TheSun,TheMoon,TheEarth,River,Water,World,